28 Ιουνίου 2012

Τρεις κινήσεις στην ΠΑΕ

Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Κώστα Μπαρμπαρούση, ο οποίος θα αγωνίζεται με τα χρώματα της ομάδας μας μέχρι τον Ιούνιο του 2013 με τη μορφή δανεισμού από την Αλάνια Βλαντικαφκάζ.

Με αφορμή αυτή τη συμφωνία, το πρώτο φετινό μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού, της ομάδας που αγαπώ από μικρό παιδί. Θέλω να δουλέψω σκληρά και να βοηθήσω την ομάδα μου να κερδίσει τίτλους».

 Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι ο ποδοσφαιριστής Διαμαντής Χουχούμης υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο.

Αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο νεαρός ποδοσφαιριστής δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ: «Είναι μια πολύ χαρούμενη μέρα για μένα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει. Στόχος μου είναι να δουλέψω σκληρά και να καθιερωθώ στην πρώτη ομάδα, την οποία ανυπομονώ να ακολουθήσω στην προετοιμασία».

 Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι ο ποδοσφαιριστής Νίκος Μαρινάκης υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο.

Με αφορμή αυτή την εξέλιξη ο νεαρός διεθνής προέβη στην ακόλουθη δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Τώρα αρχίζει η δουλειά για μένα γιατί θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας και να αποδείξω ότι αξίζω την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν προσφέροντάς μου αυτό το συμβόλαιο. Στόχος μου είναι να δουλέψω με την πρώτη ομάδα και, εφόσον κρίνει ο προπονητής ότι μπορώ, να πάρω κάποιες συμμετοχές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου